e-gradiva | HTML | CSS | JavaScript | Načrtovanje | |||||
SERŠ Maribor | Iskanje | Primeri |
e-gradiva | HTML | CSS | JavaScript | Načrtovanje | |||||
SERŠ Maribor | Iskanje | Primeri |
Postopek Math.random()
vrne vrednosti med 0 in strogo manjše od 1 (0.9999...) v obliki števila s plavajočo vejico. Če pa se želi kreirati skript ki se obnaša kot igra z kartami, potrebujemo naključna cela števila med 1 in 52; za kockanje je obseg od 1 do 6. Za kreiranje naključnega števila med nič in katero koli višjo vrednostjo, uporabimo spodnji postopek. Za pridobivanje števil od 0 dalje se uporablja postopek Math.floor()
, ki vrednosti zaokroži na cela števila navzdol.
Math.floor(Math.random() * n) //rezultat je število med 0 in (n-1)
V podanem primeru je obseg števil med 0 in n-1. Če se želi število med 1 in n je potrebno prišteti 1. Zaokrožitev navzgor ni primerna, saj je naključno število lahko tudi 0
in njegova zaokrožitev je tudi 0
.
Za kockanje potrebujemo števila med 1 in 6:
kocka = Math.floor(Math.random() * 6) //rezultat je število med 0 in 5
Za kockanje potrbujemo Število med 1 in 6:
kocka = Math.floor(Math.random() * 6) + 1 //rezultat je število med 1 in 6
→
primer
SERŠ Maribor : Strokovna gimnazija : 2004 : David Kumer